Повернення та Обмін
Покупці мають право на повернення товару протягом 14 днів згідно зі ст. 9 Закону України 'Про захист прав споживачів'. Для повернення товару слід виконати наступні кроки:
1. Зв'яжіться з менеджером по електронній пошті:
а) ознайомтеся зі списком товарів, які не підлягають поверненню;
б) напишіть запит на офіційну пошту [email protected]. У запиті вкажіть:
- 1. Номер замовлення або номер телефону, за яким робили замовлення.
- 2. Товари, які ви повертаєте.
- 3. Додайте фото дефектів, якщо є такі.
в) чекайте відповіді від менеджерів протягом 3 робочих днів.
2. Відправте товар на склад магазину:
Увага! Не відправляйте товар до узгодження з менеджером поштою, так як в залежності від замовлених товарів адреси сервісних центрів можуть відрізнятися
а) упакуйте товар: Переконайтеся, що товар знаходиться в первинному стані, його не було використано або пошкоджено. Поверніть товар в оригінальній упаковці;
б) відправте товар назад у магазин: Відправте товар назад у магазин, використовуючи поштову службу або кур'єрську службу. Якщо ви замовляли товар за допомогою служби доставки 'Нова пошта', можете скористатися функцією 'легке повернення'. Ця послуга є безкоштовною для вас.
Згідно з політикою нашого магазину, звертаємо вашу увагу на наступні умови повернення товару:
- доставка повернення через 'Нову пошту' з функцією 'легке повернення' - безкоштовне;
- доставка повернення через 'Нову пошту' без функції 'легке повернення' - оплачується покупцем(вами);
- доставка повернення через 'Укрпошту' - безкоштовне(якщо замовлення було надіслано нами через 'Укрпошту').
в) напишіть заяву на повернення грошей та вкажіть номер транспортної накладної (ТТН), яку вам видав перевізник при поверненні товару в магазин.
3. Відправте заяву на повернення грошей:
а) заповніть заяву на повернення: Роздрукуйте або напишіть власноруч, обов'язково заповнюючи всі дані форми. (Завантажити шаблон заяви);
б) додайте скан-копію або фото паспорта (1-4 сторінки*)
*Якщо ви користуєтеся паспортом нового зразка (ID карта), додайте скан-копію або фото з 2х сторін;
в) відправте заяву та документи на офіційну пошту [email protected];
г) зачекайте обробки повернення: Після отримання товару магазином, згідно зі ст. 8 Закону України 'Про захист прав споживачів', магазин зобов'язаний повернути вам гроші протягом 7 днів після рішення про повернення грошей.
Важно. Товари, які не підлягають поверненню:
- інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки);
- продовольчі товари, лікарські препарати і засоби, предмети сангігієни;
- дитячі іграшки гумові надувні;
- дитячі іграшки м'які;
- зубні щітки;
- апарати для бриття;
- мазки для бриття;
- розчіски, гребінці і щітки масажні;
- рукавички;
- тканини;
- товари в аерозольній упаковці;
- корсетні товари;
- парфумерно-косметичні вироби;
- пухові вироби;
- білизна нательна та постільна;
- шкарпетки та чоловічки;
- товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшки для годування);
- батарейки(АА, ААА, інше) та акумуляторні батарейки(18650, 14500, інше);
- з повним списком товарів можна ознайомитися на сайті https://zakon.rada.gov.ua/
Корисно клієнтам: Вирізки з законів України
1. Відповідно до Закону України 'Про захист прав споживачів' (Стаття 9, Пункт 2), споживач має право на обмін товару належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо виявлений товар не задовольняє за формою, розмірами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаним за призначенням. Такий обмін товару проводиться, якщо товар не був у вживанні, зберігся його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також витратний документ, виданий споживачу разом з проданим товаром.
2. Згідно зі статтею 18 Закону України «Про поштовий зв'язок», перевізник зобов'язаний забезпечити збереженість поштового відправлення та нести відповідальність за його втрату, недолік, пошкодження або пошкодження. Якщо товар було отримано у пошкодженому стані, то в першу чергу відповідальність за це несе перевізник або поштова служба.
3. Як вказано в пункті 5 статті 15 Закону України «Про поштовий зв'язок», одержувач має право до вручення поштового відправлення розгорнути його в присутності працівника підприємства поштового зв'язку і у разі виявлення у ньому речей, що не відповідають заявленому, повернути його відправнику. Тобто, при отриманні товару з наложеним платежем, клієнт має право розгорнути упаковку та перевірити товар на відповідність заявленому товару та його стану. Якщо клієнт не перевірив товар при отриманні на пошті і виявив, що товар пошкоджений тільки після приходу додому, то, згідно зазначеним вище статтям, магазин не несе відповідальності за пошкодження товару, так як після отримання товару на пошті відповідальність за його стан переходить на клієнта.